همه چی از همه جا

اپل در سه روز اول عرضه ی محصولات جدید آیفونی خود (5S و 5C) بیش از 9 میلیون گوشی جدید آیفون 5S و 5C را فروخته است.

بر اساس آمار، اپل هر ثانیه 34 گوشی هوشمند آیفون 5S و 5C می فروشد و در طی سه روز اول عرضه ی آیفون جدید، بیش از 9 میلیون گوشی فروخته که معادل 2083 گوشی در دقیقه و  125 هزار گوشی در ساعت در تمام دنیا می شود.

این رقم دو برابر رقم فروش آیفون 5 در مدت مشابه سال قبل و هنگام ورودش به بازار است. اپل بلافاصله به روز رسانی سیستم عامل iOS 7 را نیز به اجرا گذاشته و تاکنون بیش از 200 میلیون گوشی و آیپد مبتنی بر سیستم عامل iOS به نسخه ی 7 مجهز شده اند. در حالی که برخی کاربران به دلیل ترافیک دانلود، با مشکل مواجه شده و نتوانستند دستگاه خود را به روز رسانی کنند.

گفتنی است سال گذشته با عرضه ی آیفون 5 در آخر هفته در ماه سپتامبر اپل توانست 5 میلیون گوشی بفروشد و رکورد جهانی را بشکند و امسال با 9 میلیون گوشی رکورد قبلی خود را نیز شکست. سال گذشته فقط یک گوشی و آن هم آیفون 5 بود و حالا آیفون 5S و 5C رکورد دار شده اند



           
پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, :: 22:55
اکبر نجاتی

در آستانه شروع عرضه آیفون 5 اس و 5 سی، هواداران سرسخت محصولات اپل شبانه مقابل فروشگاه‌های این شرکت در لس‌آنجلس صف کشیدند. 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیفون 5 اس از فن‌آوری تشخیص اثرانگشت، دوربین ارتقاء یافته و پردازنده سریعتر نسبت به آیفون 5 برخوردار است. 

همچنین آیفون 5 سی که ورژن ارزان‌تر 5 اس است، در پنج رنگ عرضه خواهد شد. این گوشی دارای پوشش پلاستیکی است. 

به نظر می‌رسد بیشتر افرادی که مقابل فروشگاههای اپل صف کشیده اند، به دنبال خرید آیفون 5 اس طلایی هستند. 

آیفون 5S در رنگهای مشکی/ خاکستری، سفید/ نقره‌ای و طلایی و 5C در رنگهای سفید، آبی، سبز، زرد و صورتی عرضه شده است. 

در آیفون 5S دکمه اصلی گوشی نسبت‌ به مدلهای قبلی تغییر کرده و مربع داخل آن حذف شده و یک حلقه سفید دور آن را گرفته است. 

این نوار گرد سفید در واقع حسگر تشخیص اثر انگشت کاربر است و به وی این امکان را می‌دهد بدون وارد کردن رمز عبور یا کشیدن انگشت روی صفحه قفل گوشی را بگشاید. 

پس از آنکه هویت کاربر از طریق تشخیص اثرانگشت وی تایید شد، نمایشگر گوشی به طور خودکار فعال می‌شود بدون این که کاربر مجبور به وارد کردن رمز عبور یا کشیدن انگشت برروی نمایشگر باشد. 

یکی دیگر از برتری‌های آیفون 5S نسبت به مدل قبلی برخورداری از سیستم عامل IOS7 است که البته اپل این آپدیت را برای آیفون چهار به بعد عرضه کرده است



           
پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, :: 16:31
اکبر نجاتی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی از همه جا و آدرس akbar.n.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 17224
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1